خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان مطرح کرد:

آبگیری از سد پلرود از اهداف آبفای گیلان است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۴۲

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: آبگیری از سد پلرود بعنوان آب خام تصفیه خانه طول لات از اهداف آبفای گیلان است .

به گزارش ایلنا از رودسر، به دعوت فرماندار رودسر با حضور نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی جلسه مشترک شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، بنیاد مسکن ، آب منطقه ای و برق با شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این نشست سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل توضیحات مبسوطی در خصوص بحران کم آبی در کشور و استان را ارائه داد و با اشاره به طرح‌های در دست اجرای شرکت افزود: پروژه بازسازی تصفیه خانه طول لات و امکان آبگیری سد پلرود پس از آبگیری آزمایشی بعنوان آب خام این تصفیه خانه در دستور کار است.

وی همچنین از نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری اعتبارات ملی تقدیر و تشکر کرد و خواستار افزایش اعتبارات پروژه فاضلاب شهر رودسر باتوجه به پروژه های فعال این طرح ملی شد.

در پایان این جلسه مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای رودسر با معرفی حسن امیدوار بعنوان مدیر امور آبفای رودسر و مازیار غلامپور بعنوان معاون بهره برداری آبفای گیلان برگزار شد.

گفتنی است پیش از این حسن امیدوار مدیر امور آبفای سیاهکل بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز