خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۳۹

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمود پیروزه سرپرستی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم اظهار امیدواری کرده است از رهگذر همدلی و مشارکت عموم همکاران کانون کهگیلویه و بویراحمد، ضمن هماهنگی با استاندار و مجموعه مدیریتی آن استان طی مدت سرپرستی، قدم‌های موثری در مسیر تحقق اهداف کانون برداشته شود.

 

سرپرست جدید کانون این استان که جایگزین عیسی گرجی‌زاده شده، متولد سال 1361 و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و شاعر است.

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان مسئولیت قبلی اوست و پیش از آن نیز کارشناس فرهنگی استان بوده است.

این شاعر کودک و نوجوان و کارشناس ادبیات فارسی پیش از سال 1393 مسئولیت‌های دیگری را خارج از کانون مانند رئیس انجمن شعر و ادب منطقه لوداب، عضو انجمن شعر و ادب زاگرس، معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان و رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) را برعهده داشت و در مدارس یاسوج و دانشگاه نیز به تدریس می‌پردازد.

«یه آسمون فرشته» شعر کودک، «سرفه های ناتمام...» شعر نوجوان، «نظم و نثر فارسی»، «فارسی عمومی دانشگاهی» و مجموعه شعر لری  و مجموعه‌ی غزل فارسی (در دست چاپ) از تالیفات اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز