خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد:

پیش‌بینی‌های واقع‌بینانه برای لایحه بودجه ۹۸

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۱۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد:‌ پیش‌بینی‌های واقع‌بینانه با توجه به فضای سال آینده در بودجه ۹۸ خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه ستاد بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،‌ معاونان، مدیران، مشاوران و کارشناسان این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،‌ امینه محمودزاده رییس امور اقتصاد کلان سازمان گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و چشم‌انداز پیش‌‌رو ارائه داد.

وی با نمایش جدول و نمودار‌هایی از نرخ رشد اقتصادی،‌ تعداد شاغلان،‌ نرخ مشارکت،‌ نرخ بیکاری،‌ تورم،‌ فاصله رشد نقدینگی و تورم،‌ شاخص‌های رفاهی و توزیع درآمد،‌ نرخ ارز،‌ صادرات نفت و کالاهای غیر‌نفتی و... طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ به بررسی وضعیت این شاخص‌ها برای سال آینده پرداخت.

رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین راهکار و پیشنهادهایی برای تدوین لایحه بودجه ۱۳۹۸ با ویژگی‌های خاص ارائه کرد و گفت: بودجه منعطف با توجه به شرایط تحریمی،‌ تقویت بودجه منطقه‌ای / استانی، ‌تقویت دیپلماسی اقتصادی در منطقه از جمله راه‌حل‌هایی است که می‌توان برای تهیه بودجه سال آینده پیشنهاد داد.

در ادامه این جلسه،‌ محمدباقر نوبخت با تاکید بر خاص و ویژه بودن بودجه سال ۱۳۹۸ گفت: موضوعاتی که در جلسات ستاد بودجه مطرح می‌شود، فضا را آماده می‌کند تا با یک فهم مشترک از فضای سال ۹۸،‌ تصمیمات خود را بر اساس پیش‌بینی‌ واقع‌بینانه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز