خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی: برای بازی با استقلال استرس نداریم؛ نمی‌توانند کلین شیت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۳۱

مدافع پارس جنوبی جم گفت: خط تهاجمی ما‌ می‌تواند در این بازی گلزنی کند و دروازه بان حریف نمی‌تواند کلین شیت کند؛ صالحی هم در بازی‌های قبلی آماده نشان داده است و بازیکنان خوبی در خط حمله داریم.

حامد نورمحمدی در گفت و با ایلنا، درباره آمادگی بازیکنان پارس جنوبی پیش از تقابل با استقلال تهران گفت: تمرینات ایده آلی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان ما با انگیزه مضاعف کار کرده‌اند و ان شاء الله این هفته بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او ادامه داد: در سه هفته گذشته بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر بدشانس نبودیم امتیازات بیشتری کسب می‌کردیم. با توجه به نوع بازی که داریم شرایط برای حریفان در زمین سخت خواهد بود و در بازی خانگی مطمئنم تماشاگران ما سنگ تمام می‌گذارند. همیشه اینگونه بوده و شک نکنید روز بازی ورزشگاه یک دست زرد می‌شود.

نورمحمدی با اشاره به اینکه سه بازی سختی پیش روی زردپوشان قرار دارد، اضافه کرد: بازی مقابل استقلال، سپاهان و سایپا محک جدی برای ماست و با تلاش بیشتر می‌توانیم نتایج فصل گذشته را تکرار کنیم. بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و بالطبع زمان نیاز است تا همه بازیکنان با هم هماهنگ شوند و امیدواریم رفته رفته کمتر امتیاز از دست بدهیم.

نورمحمدی درباره اینکه مهدی تارتار در کنار او مجتبی لطفی را به عنوان زوج خط دفاعی قرار داده، اظهار داشت: از اعتماد آقای تارتار ممنونم و چون با مجتبی از سال گذشته همکاری داشتیم هماهنگی روانی داریم و آقای بنگر هم به ما اضافه شده‌اند که امیدوارم در کنار هم فصل خوبی را داشته باشیم. برای بازی با استقلال استرس نداریم و به زمین می‌رویم تا دست پر خارج شویم. وظیفه ما دفاع است و اینکه گل نخوریم برای ما بسیار مهم است چون خط تهاجمی ما‌ می‌تواند در این بازی گلزنی کند و دروازه بان حریف نمی‌تواند کلین شیت کند؛ صالحی هم در بازی‌های قبلی آماده نشان داده است و بازیکنان خوبی در خط حمله داریم.

مدافع پارس جنوبی در پایان عنوان کرد: طرفداران ما در تمام بازی‌های خانگی لطف داشتند و حمایت بی نظیری از تیم خودشان کرده‌اند. مطمئنیم این بازی هم سکوها را تکمیل می‌کنند و بازی خوبی را شاهده خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز