خبرگزاری کار ایران

به ما توجه نمی‌شود چون استقلال و پرسپولیس نیستیم

کری مهاجم نفت مسجد برای پرسپولیس: بیرانوند مقابل ما بهترین دروازه بان هفته می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۶۹

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید شاگردان ویسی قصد ندارند دوباره به لیگ یک برگردند و انگیزه دارند تا به پدیده لیگ هجدهم تبدیل شوند.

پیمان میری در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج سه هفته ابتدایی قهرمان لیگ دسته اول در مسابقات فصل جدید اعلام کرد: به هر حال با وجود اینکه چند بازیکن از جمع ما جدا شدند آقای ویسی شاکله تیم را حفظ کردند و از نظر من در نتیجه گیری تیم ما خوش شانس نبود. چرا که موقعیت‌های زیادی برای تیم‌های حریف ایجاد کردیم و در همین بازی اخیر مقابل فولاد یک سر و گردن از تیم آنها جلو بودیم.

او ادامه داد: بر خلاف فصل گذشته تیم ما خیلی دیر تمرینات را شروع کرد. به هر حال انتخاب هیئت مدیره و سرمربی جدید زمان را به ضرر ما پیش برد و به جای آقای فکری آقای ویسی به تیم اضافه شدند. هر سرمربی شیوه خاص خودش را دارد و هر دوی این سرمربیان بزرگ و باتجربه هستند که از همکاری با آنها خوشحالم.

بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار با پرسپولیس در هفته چهارم اظهار داشت: انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند حتی ماندن در لیگ برتر هم نیست و هدف ما رتبه‌های بالای جدول است چون می‌خواهیم پدیده لیگ هجدهم باشیم. این هدف تیم ماست و اگر از لحاظ مالی شرایط خوبی مهیا شود قطعا در رده‌های بالای جدول حاضر می‌شویم.

میری افزود: تیم ما تماشاگران پرشوری در مسجد سلیمان دارد و به هیچ وجه اسیر جو ورزشگاه آزادی نمی‌شویم چرا که تماشاگر ندیده نیستیم. از بازی بزرگ هم نمی‌ترسیم و صد در صد برای بازی‌های بعدی برای پیروزی در زمین حاضر می‌شویم و حداقل یک امتیاز می‌‌خواهیم. مقابل پرسپولیس عیار تیم‌مان را نشان می‌دهیم.

بازیکن تیم نفت با بیان اینکه قصد نداریم مقابل پرسپولیس دفاعی بازی کنیم، ادامه داد: همه چیز بستگی به تاکتیک سرمربی تیم دارد و هر چیزی که سرمربی بگوید در زمین اجرا می‌کنیم. طی سه هفته پیش سه دروازه بانی که مقابل ما حضور داشتند جزو برترین‌ها بودند چون ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه آنها ایجاد کردیم. خیلی کمتر دیده شده در خلاصه بازی‌هایی که پخش می‌شود ما کم ترین سهم را داریم چون ما استقلال و پرسپولیس نیستیم و اینطور فکر می‌کنم عده‌ای دوست ندارند در لیگ برتر باشیم اما اینطور نخواهد بود و خیلی بیشتر از تیم ما می‌شنوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز