خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی

کد خبر : ۶۵۶۲۴۸

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۵۴۸ هزار ۶۱۷ داوطلب نسبت به انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند.

حسین توکلی (مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین زمان انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی گفت: مهلت انتخاب رشته کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات و مراکز آموزشی دیروز دوشنبه (۲۲ مرداد ماه سال ۹۷) با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده پایان یافت.

وی ادامه داد: براساس آمار اولیه گزارش شده تعداد ۵۴۸ هزار ۶۱۷ داوطلب نسبت به انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند. بدیهی است که آمار نهایی انتخاب رشته‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

توکلی اضافه کرد: طبق مصوبه‌ جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی، ثبت نام برای پذیرش رشته‌هایی که منحصرا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌گیرند در روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز شد و فردا چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: به داوطلبانی که واجد شرایط و علاقه‌مند هستند توصیه می‌شود که در این فرصت باقیمانده با توجه به ضوابط مندرج در اطلاعیه‌ای که  در روز پنجشنبه ۱۱ مرداد سال۹۷ بر روی سایت سازمان قرار گرفته بود، اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، از تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ نفر که در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۹۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

توکلی در پایان با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی بیان کرد: ثبت نام کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی که از دیروز آغاز شد،  ۲۸ مرداد ماه به پایان می‌رسد. همچنین تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۳۳۳ نفر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز