خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان:

خبرنگاران چشم بینا وگوش شنوای جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۱۶

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گیلان گفت:خبرنگاران چشم بینا وگوش شنوای جامعه هستند که در پیشرفت جامعه سهیم هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس علیزاده  در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگاردر سالن اجتماعات این اداره  برگزار شد، اظهار داشت:خبرنگاران می توانند فرهنگ جامعه را تغییر دهند ودر کنار مدیران از طرف آنان ببینند و بشنوند .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی گیلان افزود:به دور از هر گونه مسائل سیاسی خبرنگاران باید همه مسائل را ببینند و با همراهی دولت منتخب دراین راه کوتاهی نکنند.
علیزاده با بیان اینکه نقد باید در کنار همه مسائل باشد ادامه داد:ما نقد شما را به جان دل خریداریم اعتقاد داریم که اگر نقد نباشد مدیریت ما دیده نمی شود.
وی با اشاره به اینکه تمام توانم را در این شرایط سخت  برای خدمت به مردم بکار می گیرم گفت:بنا دارم با این شیوه راه گشای گره های سختی که متحمل مردم شده باشم.
 علیزاده از برگزاری جشنواره تعاونی‌های گیلان در روز ۱۳  شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: دراین جشنواره سعی داریم توانمندی‌های تعاونی‌ها برتر را به نمایش بگذاریم و در آن پاسخگوی همه سئوالات مردم و خبرنگاران خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز