خبرگزاری کار ایران

سمینار تخصصی راه‌های موفقیت در مناقصات بین‌المللی

راه‌های موفقیت در مناقصات بین المللی

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۵۸

تجربه سال‌ها فعالیت کارشناسان این مجموعه در این زمینه بیانگر این موضوع است که عدم آگاهی پیمانکاران از شرایط و نحوه‌ی شرکت در مناقصات بین‌المللی منجر به شکست‌ها علی‌رغم وجود توانایی در این عرصه شده است.

ایلنا؛ مهندسین مشاور مناقصه پردازان بین الملل داتیس با همت چندی از مهندسین حرفه‌ای و متخصص در زمینه مناقصات بین‌المللی، برای اولین بار سمینار تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در این حوزه را برگزار می‌کند.

آنتونی رابینز می‌گوید: اگر می‌خواهید موفق شوید کسی را که نتایج مشابه خواسته‌ی شما را به دست آورده پیدا کنید و از روش او استفاده کنید تا همان نتیجه را به دست آورید.

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی و رکود پروژه‌های عمرانی درداخل کشور شاهد کاهش چشمگیر فعالیت‌ها در این زمینه هستیم.

یکی از راه‌های برون رفت از این مشکل نگاه ویژه به صادرات خدمات فنی و مهندسی به بازارهای بین‌المللی و ایجاد فضاهای کاری جدید است.

مهندسین مشاور مناقصه پردازان بین الملل داتیس با همت چندی از مهندسین حرفه‌ای و متخصص در زمینه مناقصات بین‌المللی، توانست در زمان کوتاهی با تکیه بر تجربیات و دانش به روز دنیا در این رابطه اعتماد مشتریان خود را جلب کند که با عنایت به نوع ارائه خدمات در این خصوص می‌توان با اطمینان اعلام کرد که داتیس اولین و تنها شرکت ارائه‌دهنده تمامی خدمات مهندسی در حوزه مناقصات بین‌المللی در ایران به شمار می‌رود.

تجربه سال‌ها فعالیت کارشناسان این مجموعه در این زمینه بیانگر این موضوع است که عدم آگاهی پیمانکاران از شرایط و نحوه‌ی شرکت در مناقصات بین‌المللی منجر به شکست‌ها علی‌رغم وجود توانایی در این عرصه شده است.

همچنین در چند سال گذشته شاهد موفقیت‌های بزرگ چندین شرکت ایرانی که تجربه و آموزش‌های لازم دراین زمینه را داشتند،هستیم؛به همین دلیل شرکت داتیس اقدام به برگزاری سمیناری تخصصی به همراه کارگاه آموزشی و دعوت از کارشناسان مطرح و زبده‌ی این حوزه کرده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.datisevent.com  و یا با شماره تلفن 02188502800 تماس حاصل کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز