خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی کردستان عنوان کرد:

پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی حوزه گردشگری در کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۹۴

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان گفت: تسهیلات اشتغالزایی حوزه گردشگری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به میزان 120 میلیارد ریال پرداخت شده است.

حمید اسکندری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به همکاری استانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توسعه اشتغالزایی در استان، اظهار داشت: رونق بخش گردشگری مورد تاکید مدیران ارشد کردستان است و در این خصوص اعتبارات لازم برای پرداخت به سرمایه گذاران جذب شده است. 

وی افزود: از ابتدای سال 97 به میزان 12 میلیارد و 520 میلیون تومان به سرمایه گذاران حوزه گردشگری با اشتغالزایی 197 نفر به صورت مستقیم پرداخت شده است. 

اسکندری با بیان اینکه برای راه اندازی مجموعه‌های اقامتی، رستوران‌های سنتی و مجتمع‌های گردشگری تسهیلات پرداخت می شود، گفت: روند پرداخت تسهیلات روبه افزایش است و در این خصوص همراهی و تعامل بانک ها تاثیرگذار بوده است. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اظهار داشت: بخش گردشگری روستایی به صورت ویژه مورد توجه طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری است. 

وی در پایان گفت: استقبال قابل توجهی از سوی روستاییان برای راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی شده است و در این خصوص با توجه به آیین نامه‌ها و مقررات لازم پروانه‌های بهره برداری صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز