خبرگزاری کار ایران

از اسماعیلی تشکر می‌کنم

پادوانی: خیلی دلم برای آزادی تنگ شده بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۶۰

مدافع فصل گذشته استقلال تهران از تماشای دیدار هم تیمی‌هایش برابر تراکتورسازی تبریز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال بعد از مدت‌ها به مستطیل سبز بازگشت اما این بار فقط نظاره‌گر بود. او که از این اتفاق خوشحال به نظر می‌رسد معتقد است تمام تلاش خود را برای رسیدن به شرایط ایده‌آل انجام خواهد داد.

*از حضورت در ورزشگاه آزادی صحبت کن.
خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها دوباره مستطیل سبز را دیدم. راستش را بخواهید خیلی دلم برای ورزشگاه آزادی تنگ شده بود. از کسانی که باعث شدند من بتوانم باز هم به یاد فوتبال باشم تشکر می‌کنم. حس خیلی عجیبی بود و به قول شما ایرانی‌ها کلی کیف کردم.

*تماشاگران استقلال کلی برایت سنگ تمام گذاشتند.
از اینکه هنوز هواداران استقلال به من لطف دارند احساس خوبی دارم از اینکه هنوز مرا فراموش نکرده‌اند و قدردان زحماتم هستند. من بازیکنان تیم را در لابی هتل دیدم و به نوعی از دیدن آنها انرژی گرفتم.

*فرشید اسماعیلی می‌خواست گلش را به تو تقدیم کند.
از فرشید اسماعیلی تشکر می‌کنم او می‌خواست بعد از گل به سمت من بیاید اما من زمانی که او گلزنی کرد من در ورزشگاه حضور نداشتم چون شرایطم به گونه‌ای نبود که بتوانم تا پایان بازی در ورزشگاه بمانم و باید استراحت می‌کردم اما به زودی با وی تماس خواهم گرفت.

*شرایط این روزهای استقلال چطور است؟
استقلال توانسته به یک هماهنگی خوبی برسد. همین بازی مقابل تراکتور نشان داد که استقلال کم‌کم به یک تیم مدعی قهرمانی تبدیل خواهد شد. فقط در این بین باید به شفر زمان داد تا بتواند برنامه‌هایش را اجرا کند.

*عملکرد خط دفاعی را در این سه بازی چطور ارزیابی کردید؟
تیم استقلال جوان شده است و نیاز دارد که این بازیکنان جدید در ترکیب تیم جا بیفتد. مطمئن باشید این جوان‌ها در آینده‌ای نزدیک برای خود اسم و رسمی پیدا خواهند کرد. امیدوارم شفر همچنان به این بازیکنان اعتماد کند تا آنها بتوانند با تجربه‌تر شوند.

*خیلی‌ها معتقدند استقلال مدعی قهرمانی است.
چراکه نه. در این سه بازی دیدیم استقلال توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد چون این تیم مقابل ذوب آهن و تراکتور که همیشه جزو تیم‌های خوب ایران بودند عملکرد خوبی داشت. آنها حتی می‌توانستند ذوب‌آهن را هم در اصفهان شکست دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز