خبرگزاری کار ایران

پله: امسال سال قهرمانی لیورپول در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۲۴

پله اسطوره فوتبال برزیل از هموطنانش در لیورپول آلیسون بکر و روبرتو فیرمینو برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، قرمزپوشان مرسی‌ساید از زمانی که بالاترین سطح از فوتبال انگلیس به شکل کنونی و در قالب لیگ برتر برگزار شد، یعنی از فصل 90-1989 نتوانسته‌اند قهرمان این رقابت‌ها شوند.

با این حال تقویت قابل توجه ترکیب تیم تحت هدایت یورگن کلوپ باعث شده که خیلی‌ها از این تیم به‌عنوان بخت قهرمانی این فصل و رقیب اصلی منچسترسیتی در کورس قهرمانی یاد کنند. پله هم که جزو این دسته است در توئیتر نوشت: «امروز شروع لیگ برتر است. فکر می‌کنید امسال چه تیمی قهرمان می‌شود؟ من فکر می‌کنم که امسال سال لیورپول، آلیسون و فیرمینو است!»

 پیش‌بینی پله با وجود مثبت بودنش شاید برای لیورپولی‌ها خوشحال کننده نباشد چون او سابقه بدی در زمینه پیش‌بینی دارد و اغلب اوقات پیش‌بینی‌هایش غلط از آب درمی‌آید، از جمله وقتی که گفت یک تیم آفریقایی پیش از سال 2000 قهرمان جام جهانی می‌شود و نیل لامپتی، پله جدید خواهد بود. او در جام جهانی 2002 هم فرانسه و آرژانتین را فینالیست‌های جام پیش‌بینی کرد اما هر دو تیم در مرحله گروهی حذف شدند.

لیورپول در بازی اول خود در فصل جدید موفق شد با 4 گل به برتری دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز