خبرگزاری کار ایران

رزمی کاران در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم نمره قبولی می‌گیرند

شوکتی: مسئولان ورزش به رشته‌های رزمی نگاه ویژه‌ای داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۹۶

کارشناس ورزش‌های رزمی اعلام امیدواری کرد ورزشکاران رشته‌های رزمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا همچون دوره‌های قبلی این رقابت‌ها، نمره قبولی خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، دکتر عباس شوکتی ضمن بیان این مطلب افزود: در دوره‌های قبلی بازی‌های آسیایی، رزمی کاران کشورمان، بهترین نتایج را کسب کردند و بر این اساس، من بسیار امیدوار و حتی مطمئن هستم در این دوره نیز نمره قبولی کسب خواهند کرد.

فعال و حامی حقوق قهرمانان رزمی ادامه داد: ورزشکاران رشته‌های رزمی اعزامی به جاکارتا، در آمادگی کامل هستند و انشاالله با خوش رنگ‌ترین مدال‌ها و قهرمانی به کشور بازخواهند گشت.

شوکتی در پایان، حمایت هرچه بیشتر مسئولان ورزش از قهرمانان ورزش‌های رزمی را خواستار شد و گفت: وزارت ورزش و فدراسیون‌های رزمی، باید حمایت خود را از ورزشکاران دوچندان کنند. متاسفانه در حال حاضر اکثر هزینه‌های یک ورزشکار از منابع شخصی یا اسپانسر خصوصی تامین می‌شود که این مساله جای تاسف دارد. من امیدوارم بعد از پایان بازی‌های جاکارتا، فدراسیون‌های رزمی با تعامل بیشتر و حمایت قاطعانه از ملی پوشان، چشم‌اندازی را ترسیم کنند که پرچم جمهوری اسلامی ایران همواره در میادین آسیایی، جهانی و المپیک به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز