خبرگزاری کار ایران

دردسر اعضای هیات اجرایی کمیته در انتخاب شعار کاروان آسیایی

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۵۹

دو جلسه‌ای است که انتخاب شعار کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی عقب می‌افتد و حالا این سوال مطرح است که چرا هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم نهایی‌اش را نمی‌گیرد؟

به گزارش ایلنا، در جریان نشست اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که دیروز (شنبه) در محل این کمیته برگزار شد، در مورد شعار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی، بحث و بررسی شد اما باز هم هیچ نتیجه‌ای به دست نیامد. این دومین نشستی است که با این هدف برگزار می‌شود اما اعضای هیات اجرایی نمی‌توانند به نتیجه برسند. روند بررسی پیشنهادها به گونه‌ای پیش رفت که در نهایت اعضای هیات اجرایی تصمیم گرفتند موضوع را در ستاد عالی بازی‌های آسیایی مطرح کنند.

البته اعضای هیات اجرایی پیشنهادهایی را مطرح کرده‌اند اما مشخص نیست که چرا هیچ کدام از این پیشنهادها نتوانسته رای بیاورد. بررسی این موضوع در شرایطی به ستاد عالی سپرده شده که نشست دیروز اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، آخرین نشست آنها پیش از آغاز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بود و فقط قرار است یک جسله ستاد برگزار شود تا جمع ‌بندی نهایی صورت گیرد و سرپرست کاروان گزارشش از آخرین اقدامات انجام شده را ارائه کند.

 بازی‌های آسیایی اندونزی از ۲۷ مرداد‌ماه آغاز می‌شود و کادر سرپرستی کاروان ایران دهم مرداد‌ماه عازم جاکارتا می‌شود تا روز دوازدهم مرداد‌ماه، ثبت نام نهایی کاروان ایران انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز