خبرگزاری کار ایران

در بازدید عضو هیات مدیره مطرح شد:

بانک قرض الحسنه مهرایران بانکی مردمی با خاستگاه اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۴۶

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان البرز و برگزاری نشست هم اندیشی با کارکنان شعب و دوایر ستادی بیان داشت: این بانک متعلق به مردم است و باید برای رفع نیازهای آنان تلاش کند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی در این نشست گفت: فعالیت ما در این بانک بر مبنای بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه و توجه به اجرای دقیق بانکداری خرد است، بنابرین تمامی همکاران باید در رفع نیازهای مالی افراد دارای شرایط اهتمام داشته باشند.

نجدی، مدیر امور استان ها نیز تلاش همکاران برای تحقق اهداف و برنامه های ترسیمی بانک را خواستار شد و گفت: کارکنان استان البرز باید با جدیت هرچه بیشتر به دنبال افزایش سهم بانک از بازارهای هدف باشند.

در ادامه، انصاری جعفری، رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات هم گفت: در یکسال گذشته اقدامات شایسته ای در بخش انفورماتیک بانک صورت گرفته است و لازم است تا محصولات و خدمات الکترونیک جدید بانک به مشتریان معرفی شود.

در این بازدید ها، دهقان نیری مدیرشعب استان البرز نیز گزارشی از عملکرد شعب این استان در حوزه های مختلف بانکی به ویژه منابع، مصارف و پیگیری وصول مطالبات ارائه نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز