خبرگزاری کار ایران

حمله تراکتوری‌ها به سرمربی نامرئی

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۲۲

هواداران تراکتورسازی مدیر این تیم را مقصر نتایج ضعیف‌ می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در لیگ هجدهم در حالی سومین دیدار خود را برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که در دو دیدار قبلی تنها 2 تساوی کسب کرده بود و علاوه بر حساسیت ذاتی بازی با استقلال، فشار نتایج نه چندان خوب هم روی تیم سنگینی می‌کرد و در این شرایط شکست سنگین با نتیجه 3-0 برابر آبی‌پوشان برای این تیم و هوادارانش خیلی سنگین و گران تمام شد.

در این میان هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی و صفحه‌های رسمی باشگاه اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند که بخشی از این اعتراضات متوجه رضا مهاجری و عملکرد او در نقل و انتقالات بود.

تراکتورسازی که به دلیل مزایده و واگذاری مدت زیادی را در نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش فصل از دست داد و پس از آن هم زمان زیادی صرف انتخاب سرمربی شد تا سرخپوشان تبریزی از رقبا عقب بمانند. در این شرایط مالک تراکتورسازی مهاجری را به عنوان مدیر تیم فوتبال انتخاب کرد که اوضاع تیم را مدیریت کرده و تیم فصل جدید را ببندد و در این مدت زمان بود که چند بازیکن جذب تراکتورسازی شدند. بازیکنانی از جمله اهل‌شاخه، طیبی، عبدالله‌زاده و... با نظر مهاجری جذب شدند که از جمله نفرات ضعیف تیم در بازی با استقلال بودند.

به هر جهت مهاجری این روزها سیبل نتایج ضعیف تراکتورسازی شده است و هواداران این تیم همچنان توشاک را مورد حمایت قرار می‌دهند و عقیده دارند او قصوری در عملکرد ضعیف تیم ندارد و باید دید این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز