خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت مطرح کرد:

وزیر ورزش را به خاطر سپیدرود به مجلس می‌آورم/ عاشق استقلال هستم

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۷۷

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: به خاطر سپیدرود رشت وزیر را به صحن می‌آورم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدصادق حسنی در نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان، که با انتقاد شدید برخی خبرنگاران به خاطر عدم حمایت از سپیدرود رشت و از سوی دیگر حمایت از استقلال تهران روبرو شده بود، اظهار کرد: ورزش را می‌شناسم و رئیس هیات کاراته بودم.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران غرض شخصی را کنار بگذارند، افزود: این نامه را خودم امضا کردم زیرا یک شخصیت حقیقی هم دارم. هیچ ترسی ندارم. بنده آبی، آبی، آبی هستم و با افتخار می گویم از کودکی عاشق استقلال بودم؛ اینکه به من رای بدهند یا ندهند به خودشان مربوط است.

حسنی گفت: بحث تبعیض بین استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش مطرح بود و من با افتخار نامه حمایت از استقلال را امضا کردم.

وی با بیان اینکه ۵ دقیقه در شبکه باران به خاطر سپیدرود صحبت کرده و‌ علیه تن زاده حرف زدم، اظهار کرد: تن زاده تیم را سیاسی کرده بود و من از وزیر بابت سیاسی کردن ورزش و اینکه چرا به سپیدرود اجحاف شده سئوال کرده‌ام که هفته بعد در صحن مجلس مطرح می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس در پایان اظهار داشت: به خاطر سپیدرود رشت وزیر را به صحن مجلس می‌آورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز