خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه آب رسانی به نخیلات شادگان و بررسی وضعیت آب حوضه های آبریز کارون و مارون

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۳۱

نشست بررسی آبرسانی به نخیلات شادگان، وضعیت دو حوضه آبریز کارون و مارون و وضعیت آب شرب این مناطق در استانداری برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست بررسی آبرسانی به نخیلات شادگان، وضعیت دو حوضه آبریز کارون و مارون و وضعیت آب شرب این مناطق ظهر پنجشنبه با حضور  مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان، فرمانداران، استاندار، معاون امنیتی استانداری، معاون دادستان استان، در استانداری برگزار شد.

کیامرث حاجی زاده در این نشست اظهار داشت: استان خوزستان روزهای سختی را پشت سر گذاشته است اگر خوزستان را با دیگر استان ها مثل بوشهر مقایسه کنیم میبینیم با همین میزان گرما روزانه چند ساعت قطعی برق دارد.

وی افزود: در استان های دیگر مثل فارس، اصفهان و حتی استانهای سردسیری نیز قطعی برق وجود دارد اما در خوزستان  به خاطر مدیریت هماهنگ و یکپارچه موجب شده تا  بتوانیم پیک سطح مصرف انرژی را از استان عبور دهیم و خوشبختانه تا کنون خاموشهایی های گسترده یا برنامه در استان نداشته ایم.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: یکی از کارهایی که به عنوان یک کار جهادی و الگو می توان در منطقه نام برد اجرای کردن طرح غدیر 2 بوده است که در حدود 100کیلومتر لوله 2هزار فولادی در کمتر از 10ماه اجرا شد و این رکوردی در حوزه ابرسانی به شمار می رود.

وی با بیان تشکر از فرمانداران شهرستان های بهبهان، ماهشهر، امیدیه، رامشیر گفت: آبرسانی اول به نخیلات شادگان به خوبی انجام شد و توانستیم ابیاری کاملی داشته باشیم که بدون همکاری این فرمانداران آبی به انتهای نخیلات شادگان نمیرسید.

حاجی زاده با اشاره به نشست هماهنگی برای ابیاری مرحله دوم نخیلات شادگان اظهار داشت: این نشست هماهنگی به منظوری پیشگیری برگزار می شود و با توجه یه این که نخل ها در مرحله باردهی هستند و نیاز به آب دارند باید همکاری مجددی میان همه دستگاه های اجرایی برقرار شود.

وی با تقدیر از شرکت توسعه نیشکر گفت: امسال تنش بدی به شرکت نیشکر وارد شد و خسارت بالایی دیده اند اما با این وجود همراهی خوبی داشته اند که از آنها می خواهیم در این برهه نیز همراهی خود را ادامه دهند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: برای مرحله دوم آبرسانی به نخیلات شادگان نیاز به یک برنامه ریزی جهادی داریم تا طی ده روز این کار را انجام بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز