خبرگزاری کار ایران

اجرای گروه آرمان و مرتضی غزنوی در نشست «آیین آواز»

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۰۰۰

بیست و چهارمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بیست و چهارمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز از ساعت 18 سه‌شنبه 23 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود که طی آن، مرتضی غزنوی به همراه گروه آرمان به اجرای برنامه‌ای در افشاری می‌پردازند.

مهدی رستم مظاهری (سنتور)، کامران منصوری (نی)، عظیم شمیسا (کمانچه)، زهرا زوبین پران (عود)، علیرضا شمس (تمبک) و آرمان غزنوی (سرپرست گروه و نوازنده تار) در قالب گروه آرمان، صدای مرتضی غزنوی (خواننده و مدرس باسابقۀ آواز) را همراهی می‌کنند.

همچنین بخش‌های دیگری هم برای بیست و چهارمین نشست آیین آواز پیش‌بینی شده که جزئیات آن در اخبار آتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

نشست تخصصی آموزشی آیین آواز با هدف احیای هنر آواز از طریق تجلیل و یادکرد از آوازخوانان و مدرسان قدیمی و نیز معرفی صاحبان استعدادهای جوان و میانسال در هنر آواز ایرانی به همراه ارائه مباحث فنی و تئوریک، به مدت دو سال است که توسط کانون موسیقی ارسباران راه‌اندازی و در این مدت با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده است.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا (ارسباران) واقع شده و حضور در سلسله نشست‌های ماهانۀ آیین آواز برای همه دوستداران این هنر اصیل، آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز