خبرگزاری کار ایران

محرومیت بازیکنان ملوان و بادران با رای کمیته استیناف

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۷۶

کمیته استیناف فدراسیون سه رای خود را درباره دو بازیکن تیم ملوان بندر انزلی و یک بازیکن تیم بادران اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به محکومیت علیرضا سلیمی، بازیکن تیم بادران به مدت دو جلسه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل توهین و فحاشی به تماشاگران در جریان مسابقه دو تیم بادران تهران و مس رفسنجان از سوی کمیته انضباطی، کمیته استیناف پس از بررسی اعلام کرد که رای فوق قطعی است و عینا تایید می شود.

گفتنی است، درخواست شهاب زندی، بازیکن ملوان بندر انزلی که در دیدار تیمش برابر شهرداری ماهشهر مرتکب تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و سایر مسئولین و رفتار غیر ورزشی شده  و از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، کمیته استیناف پس از بررسی پرونده رای کمیته انضباطی را تایید و قطعی اعلام کرد.

لازم به ذکر است، پس از درخواست بابک مرادی، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی به دلیل اعتراض به کمک داور و رفتار غیر ورزشی و اهانت  و فحاشی در جریان مسابقه برابر تیم خونه به خونه به چهار جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه محکوم شد. کمیته استیناف پس از بررسی این پرونده، رای کمیته انضباطی را تایید و قطعی اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز