خبرگزاری کار ایران

حاجلیو: شفر قبل از آنکه برای بازیکنان معلم باشد پدر است/ کلاس زبان می‌روم تا انگلیسی‌ام را تقویت کنم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۷۰

سرپرست استقلال در مورد اتفاقات بازی با تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو پس از پایان دیدار تیم های استقلال و ترکتورسازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: ما به این برد نیاز داشتیم. ما باید سه امتیاز دیدار برابر ذوب آهن را نیز به دست می آوردیم اما این اتفاق نیفتاد و آنقدری که ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم تراکتوری ها نداشتند.

او درباره رابطه خود با سرمربی استقلالی ها گفت: او داداش من است!

سرپرست استقلال درباره موضوعات مربوط به سرپرستی تیم استقلال هم گفت: در حال حاضر هم کلاس زبان می روم و مشغول قوی کردن زبان انگلیسی ام هستم. من سال 56 ورودی دانشگاه تربیت معلم بودم و چهار واحد هم پاس کردم. مطمئن باشید به اندازه رفع نیازهای تیم می توانم از پس کارها بر بیایم درست است مثل آقای زرندی صحبت نمی کنم اما تلاش را می کنم تا زبانم بهتر از قبل باشد.

او درباره شکایت از تیام نیز گفت: آقای فتحی حق استقلال را می گیرند. هر چقدر که پیش از این از بازیکنان قبلی نتوانستیم حق ترانسفر بگیریم از تیام خواهیم گرفت.

حاجیلو ادامه داد: وزارت ورزش هم به آقای فتحی کمک می کند تا بازیکنانی که رفتند جایگزین شان بیایند. به دنبال این هستیم تا بتوانیم تیم خوبی تشکیل دهیم. شما همین تراکتورسازی را سه هفته بعد ببینید. آن موقع متوجه می شوید چه تیمی را ما به راحتی بردیم.

سرپرست استقلالی ها در پایان گفت: کار بزرگی که آقای شفر کرد این است که قبل از آنکه برای بازیکنان معلم باشد پدر است و همین موضوع همدلی بین بازیکنان ایجاد کرده است. این اتفاق می تواند مانع از شکست تیم مان شود و انشالله تا پایان لیگ با برد پیش می رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز