خبرگزاری کار ایران

اصغر حاجیلو با حضور در غرفه‌ی ایلنا:

شفر به 7-8 هفته زمان نیاز دارد/ هواداران استقلال را تنها نگذارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۶۴

پیشکسوت استقلال در مورد فعالیت‌های اخیر خود در فوتبال ناشنوایان و همچنین وضعیت کنونی استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اصغر حاجیلو با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص فعالیت‌های اخیر خود اظهار داشت: من بعد از جدایی از سایپا مدتی از فوتبال دور بودم ولی در حال حاضر مسئولیت تیم فوتبال ناشنوایان را همراه عبدالعلی چنگیز و منصور رشیدی و چند تن از دوستان بر عهده گرفته‌ایم و با وجود مشکلات مالی کار را جلو می‌بریم.

وی در مورد نقش رسانه‌ها در ورزش و گفت: من دوستی دیرینه با رسانه‌ها دارم و همیشه در هر مقطعی از حضورم در فوتبال ارتباط خوبی  با آنها داشته‌ام و به نظرم نقش مهم و تاثیرگذاری در ورزش کشور دارند و با اطلاع رسانی خوب و به موقع و فرهنگ‌سازی در ورزش نقش خودشان را به خوبی ایفا می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال هم عنوان کرد: استقلال با شفر وضعیت خوبی دارد ولی به 7-8 هفته زمان نیاز دارد تا تغییرات مورد نظر را ایجاد کند و آن وقت می‌شود در مورد عملکردش قضاوت درستی داشت. به نظرم هواداران صبوری کنند و از تیم حمایت کنند تا تیم به شرایط خوب برگردد و استقلال را تنها نگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز