خبرگزاری کار ایران

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز:

تراکتورسازی شاگرد اول فوتبال کشور است/ اظهارنظر شفر حرفه‌ای نبود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۴۵۸

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی در کنار پرسپولیس و استقلال تهران از تیم‌های پرطرفدار فوتبال کشور است.

به گزارش ایلنا، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: انتقال تراکتورسازی به آقای زنوزی که به درازا کشید، سبب شد این تیم زمان آماده سازی را دست بدهد، اما تمام تلاش ایشان و سایر عوامل باشگاه تراکتورسازی این است که زمان از دست رفته جبران شود و تراکتورسازی بتواند به عنوان مدعی لیگ برتر در مسابقات ظاهر شود.

وی گفت: صادقانه می‌گویم هدف ما فقط قهرمانی در لیگ برتر است و حتی به مقام دوم هم راضی نیستیم و تراکتورسازی را به آرزوی دیرینه‌اش خواهیم رساند.

درودگر افزود: تیم تراکتورسازی همانند پرسپولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار فوتبال کشور بوده و این تیم در هر نقطه کشور که بازی دارد، تماشاگر و هوادار داشته و تراکتورسازی شاگرد اول فوتبال کشور است.

وی تصریح کرد: هنوز برای جذب بازیکن جای خالی داریم و تحت هر شرایط مهدی ترابی را می‌خواهیم و به دنبال این نیستیم که باشگاهی با محرومیت مواجه شود و حاضر به تعامل و همکاری هستیم، اما در قضیه مهدی ترابی کوتاه نخواهیم آمد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از سرمربی تیم استقلال تهران گفت: مصاحبه شفر قبل از بازی تراکتورسازی با استقلال در مورد تیم ما حرفه‌ای نبوده و در پاسخ به ادعای ایشان که عنوان کرده تراکتورسازی دلار دارد، به هیچ عنوان قرارداد نجومی در تراکتورسازی با بازیکنان بسته نشده است، آیا آقای شفر قرارداد بازیکنان تیم ما را دیده است که به ریال است یا دلار؟

وی افزود: آقای شفر باید اجازه می‌دادند در این مورد مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت می‌کرد، وی حق نداشت پیش از بازی حساس تراکتورسازی با استقلال در مورد تیم ما صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز