خبرگزاری کار ایران

وضعیت بحرانی سپیدرود؛ جدال با ماشین سازی در شرایط باورنکردنی

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۳۹۱

بازیکنان تیم سپیدرود رشت بامداد امروز به تبریز رسیدند و بعید به نظر می‌رسد برای دیدار با ماشین سازی در شرایط ایده آل حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان و کادرفنی تیم سپیدرود رشت بامداد امروز با اتوبوس به تبریز رسیدند و پس از گذشت یک روز طاقت فرسا، در آغاز مسابقات هفته سوم لیگ برتر مقابل ماشین سازی قرار می‌گیرند. سرخپوشان دو دیدار گذشته را با نتایج 3 بر صفر و 6 بر یک واگذار کرده اند و در قعر جدول به سر می‌برند.

روز گذشته سرخپوشان زمانی که تصمیم داشتند هتل محل اقامتشان در تهران را ترک کنند به دلیل عدم تسویه حساب کارت بازی‌شان مصادره شد و تا پنج ساعت منتظر پرداخت بدهی بودند تا اینکه پرواز ساعت 13 را از دست دادند و در نهایت هیئت فوتبال استان گیلان حاضر به پرداخت 26 میلیون تومان پول شد. مسئولان گیلانی همچنین یک دستگاه اتوبوس برای شاگردان عزیزی تهیه کردند تا راهی تبریز شوند.

محمد نوین، مالک سپیدرود رشت چند روزی است که پاسخگو نیست و نماینده او قرار شده بود به امور تیم رسیدگی کند که حساب بانکی او اعتباری نداشت تا حداقل در تسویه حساب این تیم خصوصی به مسئولان شهری وابسته نباشد.

با وجود ورود دیرهنگام سرخپوشان به تبریز آنها زمان اندکی برای استراحت و مرور برنامه‌های تاکتیکی دارند و به اضافه اینکه پس از درگیری طرفداران در بازی گذشته با سرمربی‌شان شرایط روحی مناسبی نداشتند، حال از نظر بدنی هم ایده‌آل نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز