خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان گلوگاه:

عدالت اطلاع رسانی و خبری رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۳۴۴

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت:عدالت اطلاع رسانی و خبری رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از گلوگاه،  محمدرضا تباکی قلعه سری در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تاکید بر رسالت خبرنگاران گفت: رسالت خبرنگاران بااهمیت ، خطیر و با ارزش است و با توجه به شرایط امروز مسئولیت و نقش خبرنگاران بسیار حساس و مهم است.

وی بر رعایت عدالت اطلاع رسانی و خبری تاکید کرد و افزود: دسترسی راحت همگان به اطلاعات، مسئولیت اصحاب رسانه را بیشتر کرد.

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: خبرنگاران باید صادق، امانتدار و بی طرف باشند و همواره مصلحت و منفعت ملی را هدف قرار دهند؛ به دور از هر تفکر سیاسی بنویسند و نقد سازنده داشته باشند.

تباکی یاد آور شد: در این عصر ، دشمنان قسم خورده ی ما تلاش می کنند تا این نظام و مسئولین را ناکارآمد نشان دهند و به مردم بقبولانند که  این نظام کاری برای مردم کاری نکرد در چنین شرایطی نقش خبرنگار بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: همه دولت ها در نظام جمهوری اسلامی فعالیت هایی داشتند و خدماتی ارائه دادند که همه  از خدمات نظام است نه فقط خدمات دولت. مردم و دولت از هم جدا نیستند بلکه از یک نظام هستند و دولت نیز عنصر اصلی این نظام است.

تباکی گفت: عدالت خبری رعایت شود؛ خدمات دولت باید به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی شود و خبرنگاران روحیه امید و نشاط در مردم را تقویت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز