خبرگزاری کار ایران

شفر: گرو خرید خوبی بود ولی باید اول فصل به ما اضافه می‌شد/ اتوئو در 19 سالگی بازیکن خودم بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۸۹

سرمربی استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی صحبت کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وینفرد در حاشیه تمرین استقلال در خصوص بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: اول از همه روز خبرنگار را به شما تبریک می‌گویم وبابت کارهایی که انجام دادید از شما متشکرم. امیدوارم بتوانیم در ادامه هم با یکدیگر به خوبی کار کنیم. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان جدید زیادی دارد و نمی‌دانم پس‌فردا کدام بازیکن آنها بازی می‌کند. بازی بسیار سختی برای ماست ولی ما تیم خوبی داریم. یکی از مشکلات ما دیر اضافه شدن بازیکنان جدید بود. مساله‌ای که ما داشتیم این بود که نتوانستیم با تیم کاملمان بازی‌های دوستانه داشته باشیم و می‌توانم بگویم با تیم زیر 23 ساله‌هایمان دیدارهای دوستانه را برگزار کردیم.

وی افزود: نکته قابل توجه در تیم ما نیمه دوم بازی با ذوب آهن است که عملکرد خیلی خوبی در آن داشتیم، بازی را در اختیار گرفتیم، به خوبی پرس کردیم و موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم. برای ما راحت نبود که 4 لیدر خودمان را از دست بدهیم، تیام، جپاروف، امید ابراهیمی و مجید حسینی نفرات کلیدی بودند که از جمع ما جدا شدند. ما هنوز کار ساختن تیم فصل جدیدمان را تمام نکردیم و علاوه بر کارهای بدنسازی درگیر این موضوع هم هستیم. برخی از بازیکنانی که جدیدا به جمع ما اضافه شدند با روش و سبک ما آشنایی ندارند. ما زمینی و با تعداد پاس‌های زیاد بازی می‌کنیم ولی برخی بازیکنان طبق تیم قبلی خود به فوتبال هوایی عادت دارند و این مشکلی نیست که دو هفته‌ای برطرف شود.

شفر در ادامه گفت: نکته مهم در این میان هوادارانمان هستند که یار دوازدهم ما محسوب می‌شوند و از آنها می‌خواهم مثل همیشه و بیشتر از همیشه به کمک تیم ما بیایند و حمایتمان کنند.

سرمربی استقلال در مورد مطالبات بازیکنان عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه قول داده تا قبل از بازی بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کند تا با روحیه بهتری برای بازی حاضر شوند و این نکته خیلی مهمی است که جای تشکر دارد.

شفر در مورد وضعیت قربانی، انصاری و طارق همام گفت: در حال حاضر وضعیت این بازیکنان مشخص نیست و به همین دلیل نمی‌توانم در مورد آنها صحبتی داشته باشم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه از نقل و انتقالات استقلال رضایت دارد یا نه گفت: الان خیلی خوشحالم گرو آمد ولی دیر اضافه شده است و بهتر بود این بازیکنان زودتر به تیم اضافه می‌شدند. در حالت عادی بازیکنان باید ۴ هفته قبل از شروع فصل به تمرینات می‌ آمدند اما الان هم خوب است و کار خوبی از جانب باشگاه است.گرو فصل گذشته تمامی بازی‌هایش را در تیمش بازی کرده و زمانی که کارهای ثبت قراردادش تمام شود می‌تواند برای ما بازی کند. مارکوس هم به تمرین بیشتری نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد و شاید به دو سه هفته زمان نیاز داشته باشد اما ما تنوعی در کار داریم و مشکلی پیش نمی اید.

شفر در پایان با اشاره به شایعه استقلالی شدن ساموئل اتوئو عنوان کرد: اتوئو 19 ساله بود که من مربی او بودم و پس از آن با پیشنهادی از بارسلونا به این تیم رفت. آن زمان من مربی کامرون بودم و از عملکردش خیلی خوشحال بودم. نمی‌دانم شاید فوتبالش را به پایان رسانده باشد. نمی دانم. سوال خوبی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز