خبرگزاری کار ایران

رییس دیوان عدالت اداری:

نتیجه نهایی پرونده بورسیه‌ها در آینده نزدیک اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۶۸

رییس دیوان عدالت اداری درباره آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها گفت: نتیجه نهایی پرونده بورسیه‌ها در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام بهرامی رییس دیوان عدالت اداری در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قران کریم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آخرین وضعیت بررسی پرونده بورسیه‌ها به کجا رسید افزود : نتیجه نهایی پرونده بورسیه‌ها تا مدتی دیگر و در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج فرهنگ قرآنی در مجموعه قوه قضاییه اعلام کرد و گفت : همه باید در این راستا همکاری کنیم تا این اقدامی که معاونت فرهنگی قوه قضاییه با جدیت دنبال می‌کند به خوبی برگزار شود.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به اهتمام ویژه دستگاه قضا در ترویج فرهنگ قرآنی گفت: شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی در قوه قضاییه افزایش صد در صدی داشته اند.

حجت‌الاسلام بهرامی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآنی ویژه همکاران و خانواده‌های حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه افزود: در این ۵ سالی که گذشته است معاونت فرهنگی قوه قضاییه اقدامات بسیار ارزشمندی در زمینه ترویج قرآن در قوه قضاییه انجام داده است و به این امر عظیم و مهم اهتمام ویژه‌ای داشته به طوری که در این خصوص شاهد تحول در دستگاه قضا بوده ایم.

وی ادامه داد: از خداوند متعال مسئلت داریم توفیقات روز افزون در جهت حرکت در این مسیر به همه ما عنایت بفرماید.

رییس دیوان عدالت اداری به روایتی از امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد که سیر به سوی خدا جز با زنده داشتن شب امکان پذیر نیست، گفت: اگر کسی فعالیت سنگینی در روز انجام دهد نیاز به عبادت شبانه دارد بویژه که عبادت و تلاوت قران در شب اثر فوق العاده‌ای در تقویت روح و تزکیه نفس دارد.

وی افزود: در واقع یکی از اوصاف متقین و پرهیزگاران این است که در شب به پا می‌خیزند و با تامل قرآن را قرائت می‌کنند و داروی همه درد‌ها را از قرآن می‌خواهند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه آمار‌ها حکایت از افزایش صدرصدی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی داردگفت: ان شالله این جلسه قرآنی همراه با برکات فراوان باشد و آن چیزی که اهل بیت انتظار دارند برای همه ما محقق شود.

گفتنی است، ششمین دوره مسابقات قرآنی حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه و حافظان و قاریان قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت صبح امروز آغاز و تا عصر امروز ادامه دارد. قرار است ۲۲۵ شرکت کننده امروز به صورت کتبی و شفاهی در این هماورد معنوی به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز