خبرگزاری کار ایران

مهرداد تقی زاده:

150 هزار سفر تهران و کرج جذب خطوط ریلی می شود/آماده رفع موانع هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۱۳

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشور، گفت: با پایان پروژه قطارشهری کرج، بیش از 150 هزار سفر بین تهران و کرج جذب خطوط ریلی می شود.

به گزارش ایلنا، مهرداد تقی زاده در بازدید از پروژه خط 2 قطار شهری کرج، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از پروژه ای عظیم در کرج خواهیم بود.

تقی زاده با اشاره به اینکه حمل ونقل درون شهری کرج با نعمت مترو رو به پیشرفت است به نگاه ویژه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی به حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و افزود: این نهاد آماده کمک برای رفع موانع پروژه مترو خواهد بود.

خسرو ارتقایی، معاون فنی و اجرایی استانداری البرز نیز، گفت: استانداری البرز در کنار مجموعه مدیریت شهری، همراه با پروژه های حمل ونقل درون شهری به ویژه مترو، همکاری لازم را انجام می دهد.

ارتقایی اضافه کرد: استانداری البرز برای سرعت بخشی به پروژه های مهمی مانند مترو و بهره مندی مردم استان البرز از این پروژه، تمام اهتمام خود را به کار می گیرد.

علی اصغر صلواتی، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، در ادامه ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص مطالعات جامع حمل و نقل شهری کرج، به ظرفیت فعلی خط 5 تهران به کرج که در حال حاضر در بالاترین وضعیت در حال فعالیت است، اشاره کرد.

صلواتی،افزود: مطالعاتی در خصوص ایجاد یک خط جدید به منظور اتصال خط 2 کرج به خطوط ریلی تهران با محوریت خط 6 انجام شده و مکاتبات لازم برای اخذ مجوز با معاونت ریاست جمهوری و شورای عالی ترافیک صورت پذیرفته است.

در این بازدید که از ایستگاه میدان شهید آجرلو تا ایستگاه 45 متری گلشهر بود، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و اجرایی استانداری البرز و مسئولان سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز