خبرگزاری کار ایران

استیلی: حضور در چین باعث می‌شود تا در بازی‌های آسیایی کمتر با مشکل روبه‌رو شویم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۵۰

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: می‌توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهیم تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه‌رو شویم.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: پرواز تیم فوتبال امید با یک ساعت و نیم تأخیر به سمت  شانگهای از تهران انجام شد و پس از هشت ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم. ما حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

وی ادامه داد: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی‌پوشان را به دو گروه 10 نفره تقسیم کردیم. بازیکنان در سالن  بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت 10 به وقت محلی و به مدت دو ساعت تمرین باانگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان ادامه داد: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند. با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم، می‌توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می‌شود تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه‌رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

استیلی همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت‌های جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

دیدار دوستانه تیم فوتبال امید ایران و امید چین روز پنجشنبه 18 مردادماه از ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز