خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۱۴

مراسم تکریم و معارفه مدیرشعب جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری با حضور حسن تلیکانی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و چقازردی رییس اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم از خدمات و تلاش های ملازاده مدیر سابق شعب چهارمحال و بختیاری تقدیر به عمل آمد و علی توکلی هفشجانی به عنوان مدیر شعب جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان معرفی شد.

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه بیان داشت: بررسی آماری عملکرد شعب چهارمحال و بختیاری به ویژه از منظر شاخص قدر مطلق بیانگر تلاش همکاران در این استان است.

وی در ادامه بانک قرض الحسنه مهر ایران را از بزرگترین بانک های شبکه بانکی در حوزه انفورماتیک دانست و گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطات الکترونیکی و بانکداری مدرن باعث چابکی در امر خدمت رسانی هرچه بهتر به هموطنان در سراسر کشور می شود.

تلیکانی راهبرد بانک قرض الحسنه مهر ایران را کسب رتبه اول در جذب منابع قرض الحسنه در سطح استان های کشور بیان کرد و اظهارداشت: این امر با بازاریابی برای دستیابی به منابع جدید قرض الحسنه و اجرای طرح های بانک بویژه طرح همیاران مهر محقق خواهد شد.

در ادامه، نجدی، با آرزوی موفقیت برای ملازاده به عنوان معاون شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی گفت: توکلی نیز از مدیران شایسته شبکه بانکی کشور است که سابقه درخشانی در طول خدمت خود دارد .

در ادامه این مراسم چقازردی نیز از زحمات ملازاده تشکر کرد و بیان داشت: در دوره مدیریت وی شعب استان چهارمحال و بختیاری عملکرد مناسبی از منظر بازرسی داشته است و امیدواریم این روال همچنان ادامه یابد.

در پایان، مدیر امور استان ها متن حکم انتصاب توکلی به عنوان مدیر شعب استان چهار محال و بختیاری را قرائت کرد و این حکم توسط تلیکانی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز