خبرگزاری کار ایران

نازنین شهرکی در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور در مسابقات جهانی اتفاق طلایی گلف بانوان است/ برای سهمیه المپیک امید داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۹۴

ملی‌پوش گلف بانوان کشورمان از شرایط تیم پیش از اعزام به مسابقات جهانی می‌گوید.

نازنین شهرکی، کاپیتان تیم ملی گلف بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور تیم گلف بانوان در مسابقات جهانی اظهار داشت: این برای نخستین بار است که تیم گلف بانوان ما به این رقابت‌ها اعزام می‌شود و همین موضوع یک اتفاق طلایی در گلف بانوان ایران محسوب می‌شود که امیدوارم تجربه خوبی هم برای ما باشد.

وی افزود: ما تمرینات خوبی داشتیم و با آمادگی و انگیزه بالایی به رقابت‌ها می‌رویم و با توجه به اینکه اولین دوره حضورمان در مسابقات است تجربه خوبی کسب خواهیم کرد و امیدواریم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

ملی‌پوش گلف بانوان ادامه داد: در حال حاضر یک تیم سه نفره هستیم که به مسابقات اعزام می‌شویم که دو نفرمان یعنی من و زیبا مردنی از داخل و مینو موسوی نژاد که لژیونر هستند 3 ملی‌پوشی هستیم که به این مسابقات رفتیم.

شهرکی در مورد شرایط خودش عنوان کرد: من به عنوان کاپیتان تیم در حال حاضر در تیم حضور دارم که با سابقه قهرمانی در رقابت‌های داخلی به تیم ملی رسیدم و در حال حاضر تمام تلاشم را کردم تا با بهترین شرایط و با انگیزه بالا راهی مسابقات شوم و امیدوارم تجربه خوبی داشته باشم.

وی در مورد شرایط تیم بانوان گفت: حمایت‌های خوبی از سوی فدراسیون و آقای منتقمی از ما صورت گرفته است و از وقتی دکتر علی قاضی به عنوان نایب رییس فدراسیون روی کار آمدند شرایط خیلی خوبی برای ما فراهم شد که نتیجه‌اش اعزام به مسابقات جهانی بود.

حضور در مسابقات جهانی اتفاق طلایی گلف بانوان است/ برای سهمیه المپیک امید داریم

کاپیتان تیم ملی گلف بانوان در مورد شانس موفقیت در رقابت‌ها هم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تجربه اول ما برای حضور در مسابقات است و خیلی نمی‌توان انتظار عجیب و غریبی داشت ولی همه تلاش ما این است که بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. مثل تیم فوتبال که در جام جهانی حذف شد ولی چون خوب بازی کرد مردم خوشحال شدند.

شهرکی در مورد شانس گلف برای حضور در المپیک گفت: امیدوارم با نتایج خوب در این مسابقات شانس کسب سهمیه المپیک را هم داشته باشیم. کل قاره آسیا 6 سهمیه در المپیک دارد که ما هم شانس خوبی برای کسب سهمیه داریم.

وی در پایان عنوان کرد: از پدرم که مربی من است تشکر می‌کنم و زحمات زیادی برای من کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز