خبرگزاری کار ایران

تردید سرخ‌پوشان تبریزی در جذب مهاجم اروپایی/ توشاک به دنبال جذب مدافع چپ

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۷۶

شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دنبال جذب یک مدافع چپ برای خط دفاعی تیمش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، با اضافه شدن مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تیم تراکتورسازی، کار این تیم در نقل و انتقالات تا حد زیادی به پایان رسیده است.

توشاک هم تقریباً از وضعیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات رضایت کامل دارد. تنها کمبود اساسی که توشاک در تراکتورسازی می‎بیند، نبود یک دفاع چپ مطمئن است. او رضایت چندانی از سمت چپ دفاعی تیمش ندارد و به همین خاطر درصدد تقویت این پست است.

شنیده‌ها حاکی از این است توشاک این موضوع را به مسئولان باشگاه هم اعلام کرده اما مشکلی که در این میان وجود دارد، نبود دفاع چپ خوب در بازار است اکثر بازیکنان تیم دارند و حاضر به حضور در تراکتورسازی نمی‎شوند.

تراکتورسازی همچنین با یک مهاجم اروپایی هم مذاکرات خوبی را انجام داده بود، اما عدم توازن در خط دفاعی باعث شده که آنها برای جذب این بازیکن فعلاً دست نگه‌دارند. تراکتوری‌ها می‌خواهند در صورتی که دفاع چپ ایرانی پیدا نکردند، به سراغ گزینه خارجی بروند و در این پست یک بازیکن غیر آسیایی به خدمت بگیرند. به همین خاطر، تراکتور‌ی‌ها هنوز قرارداد این مهاجم اروپایی را نهایی نکرده‎اند تا آخرین سهمیه خارجی‌شان همچنان دست نخورده باقی بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز