خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد:

عملکرد ضیعف برخی از بانک های خوزستان در پرداخت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۶۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان روز دوشنبه 15 مرداد در نشست شورای اشتغال خوزستان در سالن اجتماعات حوزه استاندار، گفت: پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات به طرح های خوزستان عملکرد خوبی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید علی بحرینی مقدم در نشست شورای اشتغال خوزستان که در سالن اجتماعات حوزه استاندار برگزار گردید، اظهار داشت: طبق مقایسه انجام شده بانک کشاورزی در کل کشور میانگین خوبی نداشته اما در خوزستان بیشترین پرداختی را داشته است.

بحرینی مقدم افزود: این درحالیست که پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در خوزستان برخلاف سطح کشوری کمترین پرداختی را داشته اند.

وی ادامه داد: بعضی از مدیران بانک ها پرداختی کم را به کامل نبودن طرح ها و عدم تامین وثیقه نسبت می دهند درحالی که سایر استان ها با ضوابط مساوی عملکرد بهتری داشته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان عنوان کرد: خوزستان در شناسایی طرح ها به متقاضیان عملکرد خوبی داشته و 2 برابر اعتبارات طرح معرفی شده اما مساله مهم پرداخت اعتبار به آنها است.

وی با اشاره به اینکه شعب بانک ها در پرداخت تسهیلات مشکل دارند گفت: حدود 6 ماه از برگزاری جلسات برای پرداخت تسهیلات می گذرد اما هنوز 50 درصد اولیه اعتبارات جذب نشده است.

بحرینی مقدم خطاب به سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: بانک ها درخصوص میزان اعتبارات باید پاسخگوی سازمان صنعت باشند زیرا متقاضیان به مدیران بانکی دسترسی ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان در خصوص تفکیک شهرستان های این استان در پرداخت تسهیلات بیان کرد: اهواز، لالی، اندیکا، حمیدیه، هفتکل، دشت آزادگان، رامشیر، باوی و رامشیر کمترین پرداختی را داشته اند، در حالی که این شهرستان ها دارای بالاترین نرخ بیکاری نیز هستند.

وی ادامه داد: شوشتر، رامهرمز، مسجدسلیمان و دزفول عملکرد متوسط و هندیجان، ایذه، اندیمشک و باغملک عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز