خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری تهران انجام شد:

نصب ۱۰۰ بنر تبریک روز «خبرنگار» برای رسانه‌های فعال

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۶۲

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه‌‌ای ضمن تبریک روز «خبرنگار» به فعالان عرصه اطلاع‌‌‌رسانی، از نصب حدود ۱۰۰ سازه تبلیغاتی برای تبریک این روز به صورت اختصاصی و با درج لوگوی رسانه‌های فعال در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران آمده است:

به منظور قدردانی بهتر از همکاران، آشنایی بیشتر مردم با لوگوی رسانه‌های معتبر و با هدف اطلاع‌‌‌رسانی به اهالی محلات درخصوص رسانه‌‌های فعال در محله‌‌‌ها و خبرنگارانی که هر روز برای گسترش آگاهی آنها فعالیت می‌کنند، بیش از ۶۵ روزنامه و ۳۰ خبرگزاری معتبر که در حال فعالیت هستند و کادر رسانه‌ای دارند، احصا شده‌‌‌اند و تبریکی با درج لوگوی آنها در نزدیکترین سازه موجود به محل استقرار آنها نصب شده است. به طوری که پس از شناسایی نزدیک‌ترین پایه‌های تبلیغاتی به هر رسانه، پیام‌های تبریک با لوگوی آنها خطاب به آن رسانه نصب شده و اگر در نزدیکی رسانه‌ای این پایه‌های تبلیغاتی وجود نداشته از سازه‌های موقت استفاده شده است.

شهرداری تهران در این طرح به رسانه‌‌‌‌ها با دیدگاه‌‌‌های گوناگون توجه کرده و در نزدیکی همه رسانه‌های فعال در عرصه آگاهی‌‌رسانی، این طرح اجرا شده است.

نصب پیام تبریک برای رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در رسانه‌ها در چهار بخش؛ روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و وبسایت‌های پر مخاطب، صداوسیما و بنرهایی جداگانه با طراحی متفاوت برای شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شود.

تاکنون ۵۵ سازه و عرشه پل به صورت عام برای تبریک روز خبرنگار به رسانه‌‌‌های مختلف در سطح شهر اکران شده و تا فردا نزدیک به ۵۰ سازه دیگر نیز به این کار اختصاص می‌‌یابد.

مرکز ارتباطات و امور بین‌‌‌الملل شهرداری تهران روز «خبرنگار» را به تلاشگران عرصه اطلاع‌‌‌‌رسانی تبریک می‌‌‌گوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز