خبرگزاری کار ایران

پایان پروژه ادن هازارد – چلسی و رقبا

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۲۸

ادن هازارد، ستاره بازیساز چلسی این هفته به تمرینات تیمش برمی‌گردد و به این ترتیب او فعلاً باید فکر پیوستن به رئال مادرید را از سر بیرون کند.

به گزارش ایلنا، هازارد چندی پیش عملاً گفت که دوست دارد به رئال مادرید ملحق شود اما قیمت بالایی که آبی‌های لندن برای او تعیین کردند، باشگاه مادریدی را منصرف کرده و بنابراین ستاره بلژیکی به استمفوردبریج برمی‌گردد.

مائوریتسیو ساری سرمربی جدید چلسی هم می‌گوید که مشکلی با هازارد ندارد و آماده استقبال از او است. با این حال هنوز هم از گوشه و کنار شنیده می‌شود که امکان انتقال هازارد به سانتیاگو برنابئو هست. بهازارد نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس 3 روز دیگر به پایان می‌رسد اما باشگاه‌های انگلیسی می‌توانند به فروش بازیکن به تیم‌هایی خارج از این کشور ادامه دهند و به همین دلیل هنوز احتمال دارد که هازارد به جانشین کریستیانو رونالدو تبدیل شود، البته این موضوع چیزی را در مورد موضع باشگاه چلسی عوض نخواهد کرد و همچنان انتظار می‌رود این باشگاه برای فروش ستاره ملی‌پوش خود 180 میلیون پوند طلب کند.

ساری اما فعلاً درباره آینده هازارد آسوده خاطر است. او گفت: «من با او صحبت کردم اما نه درباره رفتنش. ما فقط درباره این موضوع صحبت کردیم که آیا او می‌تواند به جای یکشنبه، دوشنبه به تمرینات بیاید یا نه؟ فعلاً هازارد مشکلی ندارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز