خبرگزاری کار ایران

سیدورف: هازارد یکی از بهترین بازیکنان جهان است / رونالدو 9 سال شگفت انگیز با رئال داشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۰۶

کلارنس سیدورف معتقد است، ادن هازارد که توسط رئال مادرید مورد هدف قرار گرفته می‌تواند برای هر تیمی مناسب باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای، با پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، گمانه زنی‌ها بر این اساس است که ادن هازارد می‌‍تواند کهشکانی بعدی در رئال باشد. این بازیکن 27 ساله هفته گذشته با اشاره به این نکته که هر چیزی جدید می‌تواند برای او جذاب باشد، جدایی از چلسی را مورد بررسی قرار داده بود. کلارنس سیدورف که یکی از چهار قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه رئال مادرید کسب کرده، معتقد است هافبک ملی پوش بلژیک توانایی دارد که در هر تیمی بازی کند.

سیدورف به اسکای گفت: مادرید همیشه سعی کرده تا بهترین بازیکنان را بگیرد و مطمئن هستم که آنها همچنان به انجام این کار ادامه خواهند داد. هازارد می‌تواند در هر تیمی مناسب باشد، او یکی از بهترین بازیکنان در جهان است. خلاقیت او فوق العاده است. او جام جهانی خوبی هم را هم پشت سر گذاشت. منتظر هستم تا مقصد بعدی او با ترک چلسی را ببینم. 

کریستیانو رونالدو پس از پنج کسب توپ طلا به همراه رئال مادرید به یوونتوس پیوست. سیدورف در این باره می‌گوید: برای رئال مادرید، مانند بسیاری از باشگاه‌ها، همیشه چنین لحظه‌ای وجود دارد که تغییرات بزرگی رخ می‌دهد. این یکی از آن لحظات بود، اما آنها از این اتفاق استفاده می‌کنند و همچنان در سطح رقابت خواهند بود. من نمی‌دانم آنها تا چه اندازه نگران از دست دادن رونالدو هستند و ما نیاز داریم تا آن را ببینیم. او 9 سال شگفت انگیز با رئال داشت و همه چیز در حال گذر است. حالا زمان بازسازی سایر عناصر در تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز