خبرگزاری کار ایران

منتقمی به ایلنا خبر داد:

برگزاری رقابت‌های جهانی اوپن وودبال به میزبانی تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۴۵

سرپرست فدراسیون گلف در مورد برگزاری رقابت‌های اوپن بین المللی وودبال در تبریز صحبت کرد.

بهروز منتقمی، سرپرست فدراسیون گلف کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مسابقات وودبال اظهار داشت: نخستین دور از این مسابقات تحت عنوان بازی‌های اوپن بین المللی وودبال در ایران برگزار می‌شود و تاریخ آن از 17 تا 23 شهریور است. با توجه به موافقت شورای برون مرزی، تبریز پایتخت فرهنگی ایران به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی ایران است، زیر نظر انجمن وودبال و فدراسیون گلف ایران برگزار می‌شود و شرایط آن مطابق با قوانین فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال است و تا کنون چند کشور برای حضور در این مسابقات اعلام حضور کرده اند.

سرپرست فدراسیون گلف ادامه داد: با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رئیس هیات گلف این استان مقرر شد این مسابقات در شهر تاریخی تبریز برگزار شود و در این بازی‌ها علاوه بر تیم ملی کشورمان یک تیم هم از آذربایجان شرقی در مسابقات حضور خواهد داشت.

منتقمی در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون جهانی وودبال نیز برای حضور در این مسابقات دعوت شده است. همه تلاش ما این است که رقابت‌ها در بهترین شرایط و بالاترین سطح ممکن برگزار شده و یک تجربه خوب میزبانی برای ما به ثبت برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز