خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات زمینی ارتش سوریه برای پاک‌سازی بادیه السویداء

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۴۱

ارتش سوریه، همزمان با بمباران هوایی مواضع داعش در بادیه استان السویداء، عملیات زمینی را از چند محور برای پاک‌سازی این منطقه آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، ارتش سوریه عملیات زمینی را از چند محور به سمت بادیه در استان السویداء آغاز کرد. این در حالی‌ است که بمباران‌های هوایی و توپخانه‌ای علیه مناطق تحت اشغال این گروه در بادیه ادامه دارد.

نیروهای تیپ اول، دهم و پانزدهم ارتش سوریه، شب گذشته از چند محور در بادیه استان السویداء به سمت منطقه «الکراع» در شرق روستاهای «الرضیمه الشرقیه»، «عراجه» و «دوما» در شمال شرقی استان السویداء، و همچنین به سمت منطقه «الدیاثه» پیشروی کردند.

یک منبع نظامی به پایگاه خبری «السویداء ۲۴» اعلام کرد، ارتش سوریه مواضعش در برخی تپه‌ها در بادیه السویداء از جمله تپه «الرزین»، و نیز منطقه «غبشه» را تقویت کرد.

ارتش سوریه، طی ۲۴ ساعت گذشته حملات هوایی به مناطق تحت اشغال داعش در بادیه السویداء را تشدید کرده و مناطق «تل سنیم»، «برک الطمثونه» و «سطح نمله» را هدف قرار داده است.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»، وابسته به معارضان، یادآور شد که درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و عناصر داعش در محورهایی در بادیه شرقی السویداء و بادیه شمال شرقی این استان جریان داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز