خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس شش تایی شد؛ یک رتبه فرد در انتظار برانکو و شاگردانش!

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۴۰

پرسپولیس برای ششمین بار در تاریخ لیگ برتر دو بازی ابتدایی خود در لیگ را با برد به اتمام رساند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد دو هفته اول لیگ برتر را با دو برد و بدون گل خورده به پایان ببرد و با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

سرخپوشان در حالی به این مهم رسیدند که پیش از این 5 بار در تاریخ لیگ برتر توانسته بودند به چنین موفقیتی دست پیدا کنند. آنها به ترتیب در لیگ های دوم، سوم، هفتم، هشتم و هفدهم در دو بازی ابتدایی خود 100 درصد امتیازات را دشت کرده بودند و حالا این اتفاق برای ششمین بار تکرار شد.

در لیگ دوم پرسپولیس پس از برد در دو بازی اول مقابل برق شیراز و پیکان در جدال سوم مساوی کرد و در پایان لیگ هم سوم شد. آنها سال بعد نیز بعد از شکست پگاه گیلان و ابومسلم خراسان در بازی سوم هم بردند و در نهایت رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند.

سرخپوشان تهرانی در هفتمین دوره لیگ برتر بعد از شکست صنعت نفت آبادان و پگاه گیلان در سومین گام هم بردند و در آخر قهرمانی را به دست آوردند. آنها فصل بعد از شکست سایپا و پاس همدان در گام سوم متوقف شدند و در پایان پنجم شدند.

سرانجام در لیگ هفدهم پرسپولیس بازهم با دو برد کارش را آغاز کرد. آنها در سومین بازی هم بردند و در پایان هفته سی ام، جام را بالای سر بردند. حال باید دید شاگردان برانکو بعد از دو برد ابتدایی در بزای سوم چه کار می کنند؛ آنها هیچ وقت بعد از دو برد در شروع لیگ بازی سوم را نباخته اند. در پایان هم تحت چنین شرایطی یکی از سه ربته اول، سوم یا پنجم به این تیم پرطرفدار تعلق گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز