خبرگزاری کار ایران

تشکیل جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی دربندرامیرآباد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۰۸

جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه های تحقیقاتی،پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد در محل این بندر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی: مدیرکل مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادرودریانوردی در این جلسه ، بررسی طرحهای تحقیقاتی،پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد و اخذ دیدگاه ها و پیشنهادهای کارگروه پیرامون موضوعات یاد شده را از مهمترین اهداف برگزاری این نشست بر شمرد و بر دستیابی به تصمیمم درست  در خصوص پروژه های تحقیقاتی،پژوهشی و مطالعاتی یندر امیرآباد تأکید کرد.

مرادی اظهار کرد در این جلسه پروژه ها با محوریت سرمایه گذاری و حوزه معاونت های دریایی، بندری ، اداری و مالی مطرح  شد که پس از بررسی ، توسط اعضای کارگروه مطالعات و تحقیقات به تصویب رسید.

وی در پایان ضمن تشکر از میزبانی بندرامیرآباد از اعضاء کارگروه مطالعات و تحقیقات  ، ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی از طرحهای پژوهشی،تحقیقاتی و مطالعاتی  شاهد تحقق پیامدهای مثبت و اثر بخش آن باشیم.

در آغاز این نشست سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اهمیت طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی در این بندر به ساخت قایق ربات خودران با استفاده از مطالعات انجام شده در بندرامیرآباد اشاره و بر گسترش برنامه های پژوهش محور در این بندر تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز