خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

مشارکت ۶ میلیارد ۸۳۸ میلیون ریالی آملی‌ها در طرح اکرام ایتام

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۱۲

مدیر کمیته امداد آمل از مشارکت ۶ میلیارد ۸۳۸ میلیون ریالی آملی‌ها در طرح اکرام ایتام خبر داد. / طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حمایتی بسیار خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

مدیر کمیته امداد آمل با اعلام اینکه یک هزار و ۹۴۰ حامی حمایت از ۵۴۰ یتیم آملی را برعهده دارند، از مشارکت ۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریالی خیران این شهرستان طی سال گذشته در طرح اکرام ایتام خبر داد.
به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور با اشاره به کمک و یاری خیران آملی در بخش‌های مختلف به مددجویان کمیته امداد بیان داشت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حمایتی بسیار خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) از ایتام بوده که مردم خیر و نوع‌دوست در بخش‌های عمرانی، جهیزیه، فرهنگی، کمک هزینه تحصیلی و دیگر بخش‌ها به یاری افراد نیازمند و فرزندان یتیم می‌شتابند.
وی یادآور شد: میزان ۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون و ۵۶۵ هزار ریال توسط مردم این شهرستان به ایتام یاری‌رسانی شد.
علیپور اضافه کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۲۰۷ هزار ریال از این کمک‌ها نقدی بوده و بیش از یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال این کمک‌ها به صورت غیرنقدی انجام شد.
به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، تعداد ۵۴۰ یتیم در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد هستند که یک هزار و ۹۴۰ حامی حمایت از آن‌ها را برعهده دارند.
وی یادآور شد: در سال گذشته به طور میانگین ماهانه ۵۶۹ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال به ایتام این شهرستان یاری‌رسانی شد.
علیپور در مورد طرح طا‌ها متذکر شد: در این طرح اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بیمه آتیه ایتام را پایه‌ریزی کرده که در آن برای ایتام توسط بیمه‌های مختلف سرمایه‌گذاری بیمه عمر و حوادثمی‌شود که در این امر نیز مساعدت مالی خیران کمک‌رسان این نهاد بزرگ حمایتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز