خبرگزاری کار ایران

دیدار استیلی و کادرفنی تیم امید با تاج

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۶۸

مدیر ، سرمربی و اعضا کادرفنی تیم ملی امید با رییس فدراسیون فوتبال دیدارکردند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی ، زلاتکو کرانچار، رضا شاهرودی ، سهراب بختیاری زاده ، توتونچی ورضا چلنگر با حضوردرمرکز ملی فوتبال با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیدارکردند و گفت وگو کردند.  

دراین نشست که دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز حضورداشت استیلی وکرانچار ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته ازتیم ملی فوتبال امید توسط فدراسیون فوتبال گزارش مفصلی از روند فعالیت های این تیم درهفته های گذشته ، اردو و دو مسابقه دوستانه با تیم ملی فوتبال  امید عراق دراربیل و همچنین برنامه سفر به اردوی تدارکاتی چین  را ارائه کردند.  

هدف گزاری مهم صورت گرفته در باره تیم ملی امید که با گزینش بازیکنان زیر 21سال برای حضوردربازیهای آسیایی دراندونزی شکل گرفته از دیگرمباحث مطرح شده دراین نشست بود که حاضران با تاکید برضرورت توجه به دورنمای المپیک 2020 ابراز امیدواری کردند تیم شایسته فعلی بتواند با کسب تجارب ارزشمند حضوردرجاکارتا و دیگرمیدان های مهم رویای حضوردرالمپیک توکیو را محقق سازد.

همچنین زلاتکو کرانچارسرمربی تیم ملی امید دراین نشست عنوان کرد : حضور تیم  زیر 21 سال در جاکارتا می تواند یک جنبه رقابتی داشته باشد  واین تیم خودرا برای حضوردر مقدماتی المپیک آماده کند با این وجود بطورحتم با جاه طلبی لازم به اندونزی می رویم.

وی افزود: دیداردوستانه با عراق به من نشان داد می توانیم به این تیم پرامید وبا استعداد اعتماد کنیم ، نباید فراموش کنیم که عراق با تیم زیر23 سال به مصاف ما آمده بود ولی درکل ما بهتراز حریف بودیم.  

درادامه رئیس فدراسیون فوتبال با  تقدیر از تلاش کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان تیم ملی امید دراردو های اخیر ، ابرازامیدواری کرد با هدف گزاری صورت گرفته این تیم بتواند تا زمان برگزاری رقابت های مقدماتی المپیک به اوج آمادگی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز