خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

قاتل فراری در یاسوج دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۴۲

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل فراری درگیری باغ تفریحی اطراف شهر یاسوج خبر داد. 

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" گفت: با تلاش شبانه روزی و تدبیر کارآگاهان پلیس آگاهی استان و همکاری ریش سفیدان، متنفذین و خانواده‌متهم به قتل، فردی که تیرماه امسال در یکی از باغ‌های تفریحی واقع در تنگ مهریان یاسوج مرتکب قتل شده بود، شب گذشته شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: حمایت دستگاه مقتدر قضایی، معتمدین، ریش سفیدان و خانواده فرد قاتل در همکاری با نیروهای انتظامی، به جهت برقراری نظم، امنیت و انجام مراحل قانونی ، قابل قدردانی است.

سردار انصاری تصریح کرد: بدون شک عدم مهارت در کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای در وقوع این قتل نقش داشته است از این رو لازم است برخی مهارت‌های فردی و اجتماعی مانند ارتباط صحیح و کنترل هیجاناتی همچون خشم را فرا بگیریم و بر رفتارهای احساسی خود مسلط باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، جایگاه امنی برای مخفی شدن متهمان نبوده و پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز