خبرگزاری کار ایران

داوران مهربان لیگ هجدهم؛ 12 بازی بدون کارت قرمز مستقیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۰۹

در طول 12 بازی برگزار شده لیگ برتر با وجود صحنه‌های مشکوک زیاد هنوز کارت قرمز مستقیم به بازیکنی داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هم کلید خورد و با احتساب 4 بازی برگزار شده تا کنون 12 دیدار را پشت سر گذاشته‌ایم که آمار و ارقام به جا مانده از این دیدارها در نوع خود جالب و قابل بررسی است.

یکی از مواردی که همیشه در فوتبال در مورد آن صحبت می‌شود، عملکرد داوران و کارت‌های رنگی است که از جیب آنها بیرون می‌آید و از طریق آمار به جا مانده از این حیث می‌توان میزان خشونت و البته رفتار داوران در قبال آن را بررسی کرد.

با وجود اینکه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بدون اخراجی سپری شد، روز گذشته شاهد اخراج 4 بازیکن بودیم که در دو دیدار و از سوی دو داور انجام شد و نکته جالب آن اخراج هر 4 نفر به واسطه کارت زرد دوم بود و بدین معنی است که تا کنون اخراج مستقیم نداشته‌ایم.

در هفته نخست لیگ برتر صحنه‌های جنجالی و بحث برانگیز زیاد بودند که خطای شدید علیپور در بازی با پدیده، خطا روی حسن بیت‌سعید که منجر به ضربه پنالتی شد و یا تکل سجاد مشکل‌پور روی سجاد آقایی در دیدار استقلال - پیکان صحنه‌هایی بودند که می‌توانستند اخراج داشته باشند ولی داور چنین تصمیمی نداشت.

شب گذشته هم شاهد چند خطای بحث برانگیز بودیم. ضربه وریا غفوری به صورت رضا حبیب‌زاده و در بازی پارس - نفت هم خطای شدید میلاد خدایی روی بازیکن پارس جم هم به عقیده برخی از کارشناسان شایستگی اخراج را داشت.

در این میان وحید محمدزاده، محمد دانشگر، محمد قنبری و وحید نامداری هر کدام با گرفتن 2 کارت زرد از بازی اخراج شدند و هنوز کارت قرمز مستقیم داده نشده است.

به نظر می‌رسد داوران در شروع لیگ برتر کمی مهربان هستند و هنوز دستهایشان به دادن کارت گرم نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز