خبرگزاری کار ایران

آذری: ذوب آهن شایسته پیروزی بود/ ممکن بود برای رضا حبیب زاده حادثه بدی رخ دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۷۴

مدیرعامل ذوب آهن در مورد تساوی این تیم مقابل استقلال صحبت کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: چیزی که من دیدم ذوب‌آهن یک بازی فوق‌العاده زیبا و تاکتیکی را به نمایش گذاشت. پفکر نکنید ما مقابل یک تیم محلی بازی می‌کنیم ما با تیم استقلال بازی کردیم که یک مربی بین‌المللی دارد. امروز هم دیدیم که بچه‌های ذوب‌آهن فوق‌العاده زیبا بازی کردند و مستحق پیروزی بودند.

وی در پاسخ به این سؤال که یک بحثی مطرح است در مورد جایگاه هواداران واقعا این موضوع 10 درصد و 30 درصد در نهایت قرار است به کجا برسد، گفت: ما مصر هستیم که از حق قانونی استفاده کنیم. امروز هم دیدید که هواداران ذوب‌آهن خیلی بیشتر از گذشته آمده بودند. تقریبا سکوی مقابل که 85 درصد ظرفیت استادیوم را تشکیل می‌دهد در اختیار هواداران ذوب‌آهن بود. پشت نیمکت هم هواداران ذوب‌آهن سکوها را پر کرده بودند. در نهایت فرماندهی میدان است که تصمیم می‌گیرد، در چینش هواداران باشگاه تقریبا در این زمینه تابع فرماندهی میدان است. در جلسه‌ای که در شورای تامین انجام می‌شود چینش هواداران مشخص می‌شود. فکر می‌کنم امروز به حق‌شان رسیدند امیدوارم در بازی‌های بعدی هواداران بیشتری بیایند.

وی در واکنش به این سوال که این بحث که می‌گویند هوادارانی که درگیر شده بودند به دستور آذری از VIP خارج شدند آیا صحت دارد، گفت: نظم و انضباط کلا در استادیوم بر عهده نیروی انتظامی و یگان ویژه است. در این زمینه اصلا حق اظهارنظر نداریم به این شکل، شما اگر دقت نظر داشته باشید هر گونه تنشی که بین هواداران باشد را یگان ویژه کنترل می‌کند. اصلا ما در این زمینه دخالتی نداریم و شان و منزلت مدیر یک باشگاه خیلی بالاتر از این است که در یک مسابقه کسی را در استادیوم جابجا کند.

آذری در پاسخ به این سؤال که شرایط مصدومیت رضا حبیب‌زاده زننده گل اول ذوب‌آهن در حال حاضر در چه شرایطی است،؛ گفت: با توجه به صحبتی که با بچه‌های اورژانس داشتیم و با مدیر بیمارستان فولادشهر، فک او شکسته است. از بچه‌های کادر پزشکی خودمان و تیم استقلال تشکر می‌کنم که به موقع بالای سر او رسیدند چون زبان رضا جلوی تنفس را گرفته بود و ممکن بود حادثه بدی رخ دهد. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که ماجرا به همین جا ختم شد. اما فک رضا شکسته و امیدوارم امشب هر چه سریع‌تر فک او جراحی شود تا هر چه سریع‌تر به ترکیب تیم بازگردد. او جای بازیکن بزرگی مثل مرتضی تبریزی را گرفته و با توجه به اینکه در آن پست بازی می‌کند بتواند جای او را پر کند.او به اصفهان منتقل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز