خبرگزاری کار ایران

تا دی‌ماه در نقش جهان بازی می‌کنیم

سعید آذری: از نتایج ذوب‌آهن اصلاً راضی نیستم/ سهمیه آسیا برای نفت است نه تیم دیگر!

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۰۵

مدیرعامل ذوب‌آهن از شرایط تیمش و همچنین مسائل مربوط به ورزشگاه، آسیایی شدن و سربازی بازیکن این تیم صحبت کرد.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج ذوب‌آهن در 11 هفته گذشته از لیگ برتر اظهار داشت: از نتایج به هیچ وجه راضی نیستیم چرا که 13 امتیاز از 11 بازی حدود 1.4 امتیاز در هر بازی می‌شود که قطعاً برای تیمی مثل ذوب‌آهن که همیشه در بالای جدول حضور داشته راضی کننده نیست. با این حال مدیریت باشگاه و هیات مدیره با شناختی که از قلعه‌نویی و توانایی‌های وی و پتانسیل بالای بازیکنان دارد یقین داریم از 29 آبان که شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر است نتایج خوبی رقم خواهد خورد و جبران مافات می‌شود.

وی در مورد دلایل نتیجه‌نگرفتن ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته گفت: دلایل زیادی دارد، از عدم تمرکز بازیکنان گرفته تا اشتباهات داوری. ما داوران خوب و زحمت‌کشی داریم که عمدی در اشتباهاتشان نیست ولی متاسفانه ضرر زیادی از این اشتباهات به تیم ذوب‌آهن رسیده است و شاید اگر این اشتباهات نبود جایگاه ما تفاوت زیادی با حال حاضر داشت.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد وضعیت ورزشگاه فولاد شهر اظهار داشت: چمن ورزشگاه تعویض شده است و با دقت و جدیت خاصی مدیریت می‌شود تا یک کار اصولی و ماندگار انجام شود و برای همین هیچ عجله‌ای در آماده‌شدن ورزشگاه نداریم. فکر می‌کنم تا پایان دی‌ماه ورزشگاه آماده بهره‌برداری شود و تا آن زمان ما در ورزشگاه نقش جهان بازی خواهیم کرد.

آذری در رابطه با اینکه گفته می‌شود نفت تهران در آستانه حذف از رقابت‌های آسیایی است و ذوب‌آهن جانشین این تیم خواهد شد گفت: تا این لحظه نفت تهران نماینده ایران در آسیا است و این تیم برای رسیدن به چنین جایگاهی زحمت کشیده و لایق آن است که در آسیا به میدان برود. تا وقتی این تیم در آسیا هست هیچ باشگاه دیگری نباید خودش را محق بداند، من دیدم مسئول یک باشگاه دیگر گفته است که برای حضور در آسیا آماده هستیم که این صحبت‌ها حرفه‌ای نیست. ما تمام تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ برتر گذاشته‌ایم. اگر AFC به نفت تهران مجوز حضور در بازی‌ها را ندهد آن زمان فدراسیون تصمیم می‌گیرد که چه تیمی جانشین شود.

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود احسان پهلوان نیم فصل سرباز می‌شود و باید به تراکتورسازی برود گفت: همه باید سربازی بروند و این مختص احسان پهلوان نیست. خود من هم به وقتش سربازی رفته‌ام و این وظیفه هر کسی است که چنین دورانی را پشت سر بگذارد. پهلوان از بهمن‌ماه سرباز محسوب می‌شود و نیم فصل از جمع ما جدا خواهد شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز