خبرگزاری کار ایران

ویسی: بازی زشتی انجام دادیم/ شانس آوردیم گل‌های بیشتری دریافت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۶۸

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که تیمش در بازی با پارس جنوبی جم خوش شانس بوده است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: بازی بسیار زشت،‌ زننده و بدی ارائه کردیم. در همه نقاط زمین تیم خوب پارس جنوبی از ما سرتر بود و از موقعیت‌های خود استفاده کردند و برنده بازی شدند.

وی در ادامه افزود: پارس جنوبی در این بازی محکوم به برد بود. این تیم هفته گذشته شایسته باخت نبود، اما شکست خورد. ما شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد قضاوت رضا عادل، داور این بازی هم گفت: ما باخت‌مان را گردن کسی نمی‌اندازیم. نمی‌شود وقتی می‌بریم بگوییم داور ضعیف است و اگر برنده شویم، از داور تمجید کنیم. داور این مسابقه داور جوان و خوبی است و اگر برنده یا بازنده باشیم، باید به داور احترام بگذاریم. داور هم یک انسان است و شاید به نفع یا ضرر تیم ما اشتباه کند. در مجموع عملکرد داور خوب بود.

ویسی در مورد وزن بالای میلاد میداودی، کاپیتان نفت هم تصریح کرد: مهم این است که از بازیکن چه بخواهیم و بازیکن چه وقتی به میدان برود. میداودی بازیکن باتجربه‌ای است و به او نیاز داشتیم. او از بازیکنانی است که اگر توپ داشته باشد، عملکرد بهتری از زمانی دارد که توپی در اختیار ندارد. میداودی کاپیتان ماست و برای ما قابل احترام است.

ویسی در پاسخ به این پرسش که چند نفر از بازیکنان نفت که فصل گذشته به قهرمانی لیگ دسته اول رسیده‌اند در تیمش بازی می‌کنند، گفت: هفت بازیکن از سال گذشته در تیم فعلی نفت حضور دارند.

وی با اشاره به تجربه کم تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تماشاگران این‌چنینی ندیده بودند. ما باید توپ را حفظ می‌کردیم که گل نخوریم و تجربه این را نداشتیم که پس از دریافت گل اول، گل دوم را نخوریم. ما سه امتیاز را از دست دادیم و به دنبال یک امتیاز رفتیم، اما تجربه تیم‌مان کافی نبود. امیدوارم این شکست را جبران کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه پس از آمدن پیمان میری به بازی، خط حمله نفتی‌ها جان تازه‌ای گرفت و اینکه چرا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان نرفت، گفت: مجموعه ما و خود من گیج بودیم و فرقی نمی‌کرد چه کسی در چه دقیقه‌ای به بازی می‌آمد. تیمی که نتواند موقعیت در چارچوب ایجاد کند، مطمئناً بازنده خواهد بود. اگر این تیم خوش‌شانس باشد، یک مساوی می‌گیرد. ما هم امروز خوش‌شانس بودیم، از این جهت که گل‌های بیشتری نخوردیم و باید بازنده مسابقه می‌شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز