خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه معاملات شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۳۳

براساس مصوبات کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران و در مسیر هوشمندسازی تهران و با هدف شفافیت و شهرداری شیشه‌ای، سامانه اینترنتی معاملات شهرداری تهران راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سامانه معاملات شهرداری تهران تمامی مناقصه‌ها، مزایده‌ها ، استعلام‌ها و... را دربرمی‌گیرد و سازمان فاوا از تمام پیمانکاران و فعالان این عرصه طی فراخوانی دعوت به عمل آورده است تا طرح خود را در این زمینه ارایه کنند.

همان طور که اشاره شد این فراخوان بر اساس مصوبات کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران، در جهت اهداف هوشمندسازی تهران و به منظور شفافیت تمامی معاملات شهرداری تهران شامل مناقصه، مزایده، استعلام و ... صورت گرفته است.

مدیریت یکپارچه معاملات، دسترسی یکسان ذینفعان به اطلاعات، کاهش هزینه‌ها، درآمدزایی و کاهش فساد و رانت از جمله اهدافی است که در دوره جدید مدیریت شهری و طبق تأکیدی که بر موضوع شفافیت وجود دارد با انجام این فراخوان دنبال می‌شود.

یکپارچگی اطلاعات و اجرای فرآیندها در شهرداری، دسترسی آنلاین و به موقع به اطلاعات معاملات شهرداری، دسترسی یکسان به اطلاعات معاملات شهرداری برای همه متقاضیان شرکت در معاملات و افزایش سرعت انجام معاملات از جمله مواردی است که با انجام چنین طرح‌هایی در راستای دستیابی به تهران هوشمند صورت می‌گیرد.

همچنین شفاف سازی معاملات شهرداری تهران و مدیریت بهینه منابع و فعالیت‌های شهرداری از جمله دیگر اهدافی است که این طرح و سایر طرح‌های مشابه به دنبال آن هستند.

افزایش درآمدهای شهرداری از طریق فروش اسناد معاملات، حق عضویت شرکت کنندگان در معاملات، فروش اطلاعات، حذف اسناد فیزیکی و حذف دوباره کاری‌ها نیز شامل اهداف مدیریت شهری جدید تهران است.

شرکت‌ها و علاقمندان این حوزه می‌توانند برای دریافت اسناد فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir، قسمت اطلاع رسانی، بخش مناقصات مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز