خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با افشانی تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی خیابان فرهنگ و هنر

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۸۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت توسعه روابط بین وزارت ارشاد و شهرداری تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای که در گذشته بین دو مجموعه منعقد شده، در این دوره نیز مبنای تمامی همکاری‌ها قرار می‌گیرد و اقدامات در قالب ایجاد کمیته مشترک پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در دیدار با سیدمحمدعلی افشانی (شهردار تهران) با اشاره به نقش بی بدیل پایتخت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری تهران بر تمام عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور، در گذشته تفاهم نامه‌ای میان وزارت ارشاد و شهرداری تهران منعقد شد که متاسفانه در طول زمان به مفاد آن چندان عمل نشد و مسیر طی شده رضایت بخش نبود.

وی با تاکید بر اینکه امید می‌رود در این دوره از مدیریت شهری ارتباط میان وزارت ارشاد و شهرداری تهران توسعه یابد، گفت: تفاهم‌نامه‌ای که در گذشته منعقد شد در این دوره نیز مبنای تمامی همکاری‌ها قرار می‌گیرد و اقدامات در قالب ایجاد کمیته مشترک پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فارغ از تفاهم نامه، انتظار می‌رود در کوتاه مدت با همکاری شهرداری تهران، موضوع راه اندازی خیابان فرهنگ و هنر دنبال شود. ضمن اینکه می‌توان از مرکز فرهنگی که در جوار تئاتر شهر قرار دارد به عنوان مرکز ایده سازی استفاده کرد.

صالحی در پایان گفت: در نهایت امیدواریم با همکاری شهرداری تهران در مدت زمان کوتاهی شاهد شکوفایی در حوزه فرهنگ مکتوب به ویژه کتابخانه‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز