خبرگزاری کار ایران

آذرنیا در گفت‌وگو با ایلنا:

شجاعی و دژاگه به هفته سوم می‌رسند/ عدم حضور هواداران دردآور است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۶۹

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حضور 2 بازیکن ملی‌پوش جدید این تیم در هفته سوم لیگ برتر خبر داد.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جذب شجاعی و دژاگه کاپیتان‌های تیم ملی اظهار داشت: تراکتورسازی تبریز درحال تکمیل شدن است و بازیکنان مدنظر کادرفنی هم درحال جذب شدن هستند.

وی ادامه داد: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بازیکنان باتجربه فوتبال ایران هستند و می‌توانند برای هر تیمی بهترین عملکرد را داشته باشند. قطعا هواداران هم از حضور این 2 بازیکنان خوشحال هستند، این 2 بازیکن فردا در دیدار با نساجی قطعا حضور ندارند اما سعی می‌کنیم کارهای اداری صدور کارت بازی را برای هفته سوم انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه کارت بازی 3 بازیکن خارجی برای دیدار فردا صادر شده و کادرفنی در صورت صلاحدید، می‌تواند از 3 بازیکن فعلی خارجی استفاده کند.

آذرنیا در خصوص محرومیت هواداران در دیدار مقابل نساجی خاطرنشان کرد:عدم حضور هواداران در اولین دیدار خانگی مقابل نساجی می‌تواند نقطه مثبتی برای حریف‌مان باشد. قطعا توشاک و شاگردانش به حمایت همیشگی پرشورها نیاز دارند، این مسئله بسیار دردآور است اما چاره‌ای به غیر از اطاعت قانون نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز