خبرگزاری کار ایران

درودگر: در این شرایط نباید به دنبال سود از سوی هواداران باشیم/ دیگر با 3 بازیکن روی نیمکت به زمین نمی‌رویم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۴۶

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد شرایط اخیر این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، صادق درودگر در برنامه رادیو جوان گفت: ما به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب و تشکیل آکادمی قوی هستیم، این مسئله برایمان بسیار اهمیت دارد، دیروز تمرین نوجوانان و جوانان را دیدم و بعد از آن جلسه‌ای با تیم اصلی داشتیم، منشوری داریم که همه باید رعایت کنند.

وی افزود: دیروز جلسه‌ای با جان‌توشاک برگزار کردیم و در مورد مطالب مختلف صحبت کردیم و برخی موارد را انجام دادیم،‌ دو سه مشکل بود که حل شد، دیگر وضعیت ما برای این مسابقه به شکلی نیست که روی نیمکت فقط سه بازیکن داشته باشیم. 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد، گفت: ما یک بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی جذب خواهیم کرد، همچنین دو بازیکن زیر بیست و سه سال هم امروز گرفتیم و قراردادشان امضا شد. 

وی در ادامه عنوان کرد: ما تا ۱۳ شهریور برای جذب بازیکن زمان داریم و می‌خواهیم بهترین استفاده را از این موضوع ببریم تا اگر مصدومیت یا محرومیتی برای کسی به وجود آمد، جایگزین مناسب را داشته باشیم. 

درودگر در رابطه با اینکه باشگاه تراکتورسازی قصد دارد از حق خود در بلیت‌فروشی بگذرد، تصریح کرد: محمدرضا زنوزی اعتقاد دارد باید از حمایت هواداران استفاده کنیم، او به من گفت روی جیب هواداران حساب نکنم، افرادی که الان شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و نباید به دنبال سود از این بابت باشیم، حتی با یک اپراتور قرارداد داشتیم که از طریق هواداران به باشگاه می‌رسید که قرار شد دیگر به این مسائل فکر نکنیم، این نگاه جای تبریک دارد، می‌دانید که الان بیشتر هواداران مشکل دارند، حتی ما به این مسئله قانع نشدیم و قرار شد ۸۰ درصد پول بلیط‌فروشی که به باشگاه اختصاص داشت را دریافت نکنیم، الان برای طرح این مسئله به سازمان لیگ می‌روم، امیدوارم هواداران حمایت خوبی را انجام دهند و بتوانیم با پشتوانه آنها عملکرد خوبی داشته باشیم. ما یازده بازیکن درون زمین و ۷۵ هزار هوادار در ورزشگاه می‌خواهیم. 

وی در پایان عنوان کرد: قطعا در آینده استعدادهای بیشتری از فوتبال آذربایجان در فوتبال ایران می‌بینیم، همانطور که در گذشته بازیکنانی مثل سیروس دین‌محمدی، کریم باقری، یونس باهنر و علی دایی در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتند و باز هم در تیم ملی درخشش استعدادهای آذربایجانی را خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز